duminică, 11 ianuarie 2009

Interfata web realizata in Flex

Intr-un articol de pe site v-am prezentat cateva notiuni introductive despre Flex; ce este, ce poate sa faca, de ce Flex si tot asa.
Am considerat ca modalitatea cea mai buna de a intelege cu adevarat despre ce e vorba in aplicatiile Flex este sa construim o aplicatie de acest gen.
Asa ca voi incerca sa va duc pe "meleagurile" unei interfete realizate cu Flex.

First of all instalati eclipse de aici http://www.eclipse.org/
Second of all instalati Adobe Flex Builder 3 plug-in pentru eclipse de aici http://www.adobe.com/cfusion/entitlement/index.cfm?e=flex3email

Dupa ce ati realizat cele de mai sus incercati sa faceti inconjurul Tour de Flex. Si daca va place
ce ofera instalati-l.Tour de Flex se prezinta ca un meniu de unde puteti alege una din componentele Flex (controalere ui,containere,chart-uri,validari,efecte) si sa ii vizualizezi design-ul si codul din spate.In principiu Tour de flex este o chestie dezvoltata recent de cei din echipa Flex pentru a ajuta programatori in a avea o experienta mai usoara cu Flex.
Salut ideea lor si mi se pare foarte tare, pe mine cel putin m-a ajutat.

Aplicatia creata este una destul de banala pentru ca are ca scop introducerea cu elementele oferite de Flex. Tot ce am facut a fost sa dau copy-paste la bucati de cod din cadrul unor componente din tour de flex si sa fac o interfata. Pretty simple nu?
Am combinat 2 componente un treeview si tabnavigator. Schimbarile pe treeview se intampla pe evenimente declarate in CDATA.
Am atasat exemplu aici. Take a look.
Puteti sa realizati interfata dorita fara prea multe dureri de cap, toate cu ajutorul lui Tour de Flex si un mediu de dezvoltare ca eclipse. Incercati :)

Niciun comentariu: