duminică, 23 noiembrie 2008

Gandeste-te de doua ori inainte...

...sa trimiti e-mail-uri folosind interfata Gmail. Nu m-am putut abtine sa nu rad, cand, vrand sa-mi setez niste optiuni la contul de Gmail, am dat peste Mail Goggles. Cum nu-mi era foarte clar despre ce era vorba, am cautat imediat pe Google. Si mare mi-a fost mirarea ... Este o optiune care te impiedica sa trimiti e-mailuri atunci cand esti intr-o stare euforica ... de betie.

Probabil va intrebati cum face chestia asta?

Daca ai activat Mail Googles (din Settings, tabul Labs), esti fortat sa raspunzi la o serie de intrebari de matematica inainte de a trimite e-mail-ul. Complexitatea acestor intrebari este setata de tine. Astfel, Google detetecteaza starea utilizatorului in functie de numarul de greseli facute si viteza de raspuns. (Partea nasoala e ca nu prea se poate face diferenta intre betie si prostie). Daca ai gresit vreo intrebare, te impiedica sa trimiti e-mailul :
Water and bed for you. Or try again.

Se pare ca foarte multi oameni au trimis la betie tot felul de e-mail-uri in care se credeau viteji.


Niciun comentariu: