sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Web - Platforma de dezvoltare

Nu stiu daca voi ati observat dominanta aplicatiilor dezvoltate peste web decat peste orice alta platforma dar eu am observat.
Aceasta se intampla datorita accesibilitatii si dezvoltarii usoare peste Web.
Cu un basic knowledge de HTML si cu ajutorul unor tool-uri web, aplicatii fara bug-uri,si cu un UI decent se pot dezvolta intr-un timp destul de scurt. Prin folosirea platformei web se evita acele probleme ce apar de regula la instalarea si instruirea folosirii aplicatiei. 
De asemenea in aplicatii web se pot integra interfete devoltate cu orice SDK si astfel limitariile din punctul de vedere al limbajelor de programare se duc spre 0.
Ideea in mare este ca aplicatii dezvoltate peste platforma web sunt scalabile.
Scalabile pentru toate browserele , pentru developeri si pentru utilizatorii in general.
La acest moment Google indexeaza in jur de 1,000,000,000,000 de pagini.
Asta zice ca Web-ul e pretty big, dar cred ca asta stiam cu totii.

Am incercat prin acest post sa subliniez ca peste platforma de dezvoltare web la momentul de fata se construiesc foarte multe aplicatii.
In acelasi timp am punctat si  cateva din facilitatii dezvoltarii peste web, cele de care m-am lovit eu in dezvoltare.Be my guest sa completati lista deschisa de facilitati.

Niciun comentariu: